Elkezdett csörögni a Suzukim sokan mondták hogy ez normális. Igen persze ilyen anyagból van pláne ha 2001-es évjáratú swift-ről beszélünk. Elengednek a műanyag patentek stb.. De ez teljesen más csörgés volt ha valaki már ismeri az autóját meghallja hogy ha gond van és nem normális zajok szűrődnek pl. a motorház felől.
Így kezdődött a a majd 2 hónapos rohangálás és vörösödő fej effektus.
Erre szokták mondani mindenkinek kell egy bevált autószerelő, hát én 3-om év alatt még egyet sem találtam Pesten sem Pest környékén aki valamivel nem szivatott volna meg.
A csörgős fémes hang tolatáskor jelentkezett mikor balra szedtem a kormányt és előremenetben jobbra kanyarodáskor.
Ajánlottak egy szerelőt mivel nem akarom, hogy alattam álljon le az autó mert szükségem van rá a munkához!
Felhívtam és a tünetek alapján azt mondták valószínűleg féltengelyes vigyem el és megnézik. Lebeszéltem vele a szerdai napot és reggel már ott volt az autóm. Felhívtam délután és azt mondta megnézte, fel volt lazulva a motor a motortartóbakról és el van repedve az egyik dugattyúszoknyám. Gyorsan utána olvastam az 1.3-as suzuki-nál tényleg gyakori hiba a dugattyúszoknya repedés. Tudomásul vettem és azt mondtam akkor legyen dugattyú csere meg a velejáró munkák. Nem akarok sok pénzt költeni rá ha nem muszáj, de ha a szerelő azt mondja hosszabb távon jobban megúszom akkor beleszoktam menni végül is ő a szakember megbízom benne. (bíztam)
Kicserélték a dugattyút egy használtra, meghúzták a bakot 45.000 lett a vége. Nagyon örültem végre kész a járgány és melózhatok ezerrel.
Elhoztam és amikor hazaértem ez egy pénteki nap volt semmi gond nem volt vele. Szombaton mentem vele vidékre és láss csodát, csörög ugyan úgy a kocsi mint mielőtt odavittem nem részletezem milyen ideges lettem.
Ráadásul nem csak a csörgés jött vissza, hanem akkor vettem észre hogy ingadozik az alapjáratom 600 és 1300 között. A kézifékem burkolata meg fel volt szedve és nem tették vissza helyére.
Mivel nem értem el a szerelőt ráírtam egy sms-t, hogy ugyan úgy csörög az autó mint mielőtt oda vittem hozzá.
Nem reagált semmit. Eljött a hétfő és felhívtam, nagy nehezen felvette és azt mondta, hogy náluk nem csörgött, de 2000 km után vigyem vissza szelephézag állításra, mert az is kell a dugattyú csere miatt, kérdeztem tőle így nem lesz baja, azt mondta nem. Végig csörögtem 2000 km -ert és elvittem hozzá szelephézag állításra. Amiért még 2000 forintot fizettem. Beállították, de megint az kaptam hogy semmi baja és egyáltalán nem csörög legalább is náluk.
Elmentem érte és ahogy mentem egy körforgalomig ott már megint csörgött csattogott. (ááááá)
Hazamentem vele akkor már elengedtem pár telefont, hogy mi lehet ez mindenki féltengelyre gyanakodott első körben látatlanul. Megbeszéltem egy ismerőssel, hogy majd megnézi, de annyira idegesített, hogy elkezdtem a neten olvasgatni, hogy mi lehet. Mindenhol féltengelyt írtak, de nekem mindig csak jobbról jött a hang, jobbra kanyarodáskor is. Egy BMW fórumon olvastam, hogy lehet a féknél van gond, oda beszorulhat egy kavics, vagy eltörik a lemez és az produkálhat éktelen hangokat.
Kb. két hétig így közlekedtem vele majd megálltam egy benzinkúton, hogy kicsit átnézem az autóm mert én mindig ellenőrzöm az olajszintet, meg a vízszintet is sokkot kaptam! Nézzétek a képeket!
Hétfőn megint felhívtam elmondtam mi a helyzet a kocsival azt mondta szerdán vigyem be és megnézik.
Mint már sokan tudjátok illetve gondoljátok igen hengerfejes lett a kicsike. Elvittem majd cirka másfél hét múlva érte mehettem azt mondták meg kellett síkolni a hengerfejet. Érdekes akkor mikor először szétszedték ezt nem vették észre és szerelés után előjött ez. A második kör ill. harmadik 25000 forintomba került.
A telefont pedig nem igazán tudják felvenni, pl. 2 napig hívtam hogy mi a helyzet hangpostát, sms-t is hagytam de nem hívott vissza és fel sem vette igazi Úriemberek!
Elhoztam az autót a hűtőkörömet meg leengedték, de nem mosták át azt majd most fogom kimosatni máshol!
A csörgés csattogásra még mindig nem tudtak felelni, de a fent említett BMW fórum helyes irányt mutatott a féklemez tört el a jobb oldalon. (rájöttem én a nagyon nagy autószerelő) Gondolom ha normális helyre veszem akkor ezt észre veszik. Az már csak hab a tortán hogy az alapjáratom megint ingadozott mert az érzékelőt megint nem rakták vissza és pár csavart is utána kellett húzni.
Ide senki ne vigye az autóját aki jót akar! Legalább egy elnézést, elnéztük, benéztük vagy egy ne gyere ide mert nem akarunk vele foglalkozni jól esett volna...
A műhely nevét jogi okok miatt nem írom ide, de ha valaki kíváncsi rá szívesen elküldöm a blog körlevelén keresztül.
Merit Casino Review in 2020 - XN
VálaszTörlésRead the 메리트카지노 Merit casino review, its 제왕 카지노 games, deposit 바카라 options, complaints, bonuses, and more here.